Academic Thesis

Basic information

Name Ohira Shuji
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

日本におけるソーシャル・コンシューマーの発見:日本における消費を通じた社会的課題解決の萌芽

OwnerRoles

Joint Author

Author

 

Summary

本研究では,日本で消費を通じて社会的課題の解決を図るソーシャル・コンシューマーの特徴を検討することにある。具体的には,アンケート調査による定量分析を通じて,デモグラフィックスおよびサイコグラフィックスの点から,日本のソーシャル・コンシューマーの特徴を明らかにした。

Magazine(name)

『千葉商大論叢』

Publisher

 

Volume

第53巻

Number Of Pages

第1号

StartingPage

59

EndingPage

78

Date of Issue

201509

Referee

Not exist

Invited

Not exist

Language

 

Thesis Type

Research papers (publications of university or research institution)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

Downloadable

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement