Academic Thesis

Basic information

Name Ohira Shuji
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

消費を通じた社会的課題解決

OwnerRoles

Joint Author

Author

 

Summary

本研究では,2次データを用いて,探索的に日本で消費を通じて社会的課題の解決を図るソーシャル・コンシューマーの特徴を検討した。

Magazine(name)

企業と社会フォーラム編『持続可能な発展とイノベーション』

Publisher

千倉書房

Volume

 

Number Of Pages

 

StartingPage

115

EndingPage

124

Date of Issue

201309

Referee

Exist

Invited

Not exist

Language

 

Thesis Type

Research papers (academic journals)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

Not Downloadable

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement