Academic Thesis

Basic information

Name Ohira Shuji
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

非営利組織がマーケティング活動を行う社会的意義

OwnerRoles

Sole Author

Author

 

Summary

本研究では,非営利組織がマーケティング活動を行う社会的意義を非営利組織が創出したソーシャル・イノベーションが社会で制度化される点を理論的・実証的に明らかにした。

Magazine(name)

『経営哲学』

Publisher

 

Volume

第3巻

Number Of Pages

 

StartingPage

137

EndingPage

140

Date of Issue

200609

Referee

Exist

Invited

Not exist

Language

 

Thesis Type

Research papers (academic journals)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement