Other Achievement

Basic information

Name Ohira Shuji
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

消費を通じた社会的課題の解決:ソーシャル・コンシューマー台頭の背景とその特徴,普及への課題

Book Classification

Sole Author

Author

 

Summary

本稿では,日本で消費を通じて社会的課題の解決を図るソーシャル・コンシューマーが台頭した背景とその特徴,普及への課題を論じた。

Magazine(name)

『AD STUDIES』

Publisher

吉田秀雄記念事業財団

Volume

Vol. 57

Number Of Pages

 

StartingPage

14

EndingPage

18

Date of Issue

201609

Referee

 

Request

 

Language

 

Posting type

 

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement