Academic Thesis

Basic information

Name Ohira Shuji
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

日本のソーシャル・コンシューマーに関する一考察:寄付つき商品の意思決定プロセスの解明

OwnerRoles

Joint Author

Author

 

Summary

本研究では,混合研究法を用いて,東日本大震災後の日本で,消費を通じて社会的課題の解決を図るソーシャル・コンシューマーの意思決定プロセスを明らかにすることした。

Magazine(name)

『流通研究』

Publisher

 

Volume

第17巻

Number Of Pages

第4号

StartingPage

61

EndingPage

89

Date of Issue

201505

Referee

Exist

Invited

Not exist

Language

 

Thesis Type

Research papers (academic journals)

International Journal

Domestic

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

Downloadable

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement