Academic Thesis

Basic information

Name Ohira Shuji
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

ステイクホルダー・アプローチによるコーズ・リレイテッド・マーケティングの体系的理解

OwnerRoles

 

Author

 

Summary

本研究では,ステイクホルダー・アプローチを用いて,コーズ・リレイテッド・マーケティングに関する既存研究を体系的に理解する枠組みを構築した。

Magazine(name)

『経済系』

Publisher

関東学院大学経済学会研究論集

Volume

第245集

Number Of Pages

 

StartingPage

66

EndingPage

79

Date of Issue

201010

Referee

Not exist

Invited

Exist

Language

 

Thesis Type

Research papers (publications of university or research institution)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

Downloadable

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement