Academic Thesis

Basic information

Name Ohira Shuji
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

ブランドにおける地域イメージの効果とブランド・コミュニケーションに関する研究

OwnerRoles

 

Author

 

Summary

本研究では,アンケート調査を通じて,①地域イメージの構成要因を探り,②地域イメージが消費者のブランド評価に与える影響を分析した。

Magazine(name)

財団法人吉田秀雄記念事業財団研究助成論文

Publisher

 

Volume

 

Number Of Pages

 

StartingPage

 

EndingPage

 

Date of Issue

200803

Referee

 

Invited

 

Language

 

Thesis Type

 

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement