Academic Thesis

Basic information

Name Ohira Shuji
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

地域ブランドの開発・育成に向けての一考察:実態特性による地域特性の把握

OwnerRoles

Joint Author

Author

 

Summary

本研究では,リージョン・オブ・オリジンを鍵概念として,POSデータを利用して,地域特性を消費の実態から明らかにした。

Magazine(name)

『商品研究』,日本商品学会

Publisher

 

Volume

 

Number Of Pages

第55(1・2)号

StartingPage

1

EndingPage

15

Date of Issue

200703

Referee

Exist

Invited

Not exist

Language

 

Thesis Type

Research papers (academic journals)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement