Academic Thesis

Basic information

Name Ohira Shuji
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

非営利組織が展開するマーケティング活動

OwnerRoles

 

Author

 

Summary

本研究では,非営利組織が行うマーケティング活動には,資源配分と資源獲得の二つのマーケティング活動を展開する必要があることを理論的に考察した。

Magazine(name)

『新企業体制と経営者育成』経営教育研究5,日本経営教育学会編

Publisher

学文社

Volume

 

Number Of Pages

 

StartingPage

71

EndingPage

88

Date of Issue

200203

Referee

Exist

Invited

Not exist

Language

 

Thesis Type

Research papers (academic journals)

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement