Academic Thesis

Basic information

Name Ito Seigo
Belonging department
Occupation name
researchmap researcher code
researchmap agency

Title

Customers Network with Organizational Learning and Supplier Performance

OwnerRoles

Sole Author

Author

伊藤誠悟

Summary

組織が既存知識の活用を繰り返し近視眼的な学習サイクルに陥ることを防ぎ探索活動への関心と行動を維持するのに必要な要件をアントレプレナー研究の企業家的志向とマーケティング研究の顧客志向という概念を用いて分析した。その結果、企業家的志向の「先進性」と「革新性」が組織の知識の探索活動に正の影響を及ぼすことが明らかになった。

Magazine(name)

武蔵大学論集

Publisher

武蔵大学経済学会

Volume

第68巻

Number Of Pages

第2・3・4号

StartingPage

1

EndingPage

9

Date of Issue

202103

Referee

 

Invited

 

Language

 

Thesis Type

 

International Journal

 

International Collaboration

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

NAID

 

Cinii Books Id

 

PMID

 

PMCID

 

URL

Format

 

Download

 

J-GLOBAL ID

 

arXiv ID

 

ORCID Put Code

 

DBLP ID

 

Major Achivement