論文

基本情報

氏名 大平 修司
氏名(カナ) オオヒラ シュウジ
氏名(英語) Ohira Shuji
所属 経済学部 経営学科
職名 教授
researchmap研究者コード
researchmap機関

題名

Japanese Consumers' Responses to Cause-Related Marketing on Product Packaging

担当区分

共著

著者

 

概要

The purpose of this paper is to analyse the impact of cause-related marketing (CRM) on Japanese consumers. Product packaging was used to test consumers’ responses to different types of CRM messages related to a company’s CSR initiatives.

発表雑誌等の名称

Japan Forum of Business and Society, ed., CSR and Corporate Governance

出版者

Chikura Publishing

 

 

開始ページ

161

終了ページ

183

発行又は発表の年月

201412

査読の有無

有り

招待の有無

無し

記述言語

 

掲載種別

研究論文(学術雑誌)

国際・国内誌

 

国際共著

 

ISSN

 

eISSN

 

DOI

 

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